20 April 2015

Review Eyeliner || Limited Edition Catrice Doll's


Ja ik heb een eyeliner gefotografeerd in een bloem ja. Waarom? Ik heb geen idee. Ik was buiten in de tuin, zag bloemen en besloot er de eyeliner in te leggen die ik net had gekregen. Waarom ook niet dacht ik. Ja misschien is het het raarste ooit haha. Maar ik vond het er eigenlijk wel vrolijk uit zien. 







Nou ik had dus besloten te gaan sparen, en dan ook helemaal niets uit te gaan geven. Toen was ik met vriendinnen in de Kruidvat en zag ik daar de prachtige Limited Edition collectie van Catrice. Maar ik mocht dus niets uitgeven van mezelf. Gelukkig had ik geen geld bij me, dus ik kon ook niets uitgeven. S'avonds vertelde ik mijn  moeder dat ze een hele mooie eyeliner hadden bij de Kruidvat van het merk Catrice, en dat ik niets uit wilde geven maar dat het product maar 1 maand te koop was. Een dag later kwam ze thuis met de eyeliner, wat ik ontzettend lief vond. En nu heb ik hem dan, de onwijs mooie eyeliner uit de Limited Editon van Catrice, Doll's . 

Ik heb echt al best wel veel eyeliners. Maar op een of andere manier, vind ik bijna alle eyeliners niet fijn. Of ze brengen totaal niet fijn aan, of ze blijven niet lang zitten. Dus ik hoopte heel erg dat deze eyeliner wel fijn aan zou brengen, en lang zou blijven zitten.

De eyeliner zelf (zoals ik net al zei) vind ik er heel leuk uit zien. De stippen er op geven gewoon een mooi effect.

Op de achterkant staat dat de eyeliner matt moet zijn en lang zou moeten blijven zitten. Als je de eyeliner aan brengt zie je een lichte glans, maar na een paar seconden droogt hij matt op een heeft de eyeliner een ontzettend mooi en ook echt zwart effect. 

Ook brengt de eyeliner (gelukkig) fijn aan. Het lukte me heel gemakkelijk om een lijntje op mijn ooglid te zetten.  Hij blijft ook erg lang zitten, ik heb de eyeliner nu een dag op en hij is net zo als toen ik hem heb aangebracht. Echt waar ik ben zo blij met deze eyeliner!

Ik blijf het echt jammer vinden dat dit soort goede producten, na een maand weer verdwijnen. Maar dat maakt de Limited Editions toch wel weer speciaal.  

Ik raad deze eyeliner dus zeker aan! Hij is (nu nog) onder andere te koop bij de Kruidvat voor maar €3,00. 

Liefs, Naomi

7 comments:

  1. ooh, je doet me heel erg twijfelen om deze te kopen. 3 euro maar... Wie weet loop ik vanmiddag eens binnen! Superlief van je mama dat ze die voor je had meegebracht :)

    ReplyDelete
  2. Superleuk die eyeliner! Zelf ben ik niet echt van de eyeliner, omdat ik niet echt zo goed ben met het aanbrengen. Ik zou wel eens willen zien hoe het mij staat (goed aangebracht haha). En echt lief van je moeder! Liefs<3

    ReplyDelete
  3. Ik denk dat ik hem ook ga kopen nu haha, thanks Naomi!

    ReplyDelete
  4. Haha leuk review :)
    Wil nu meteen na de Kruidvat hollen om hem te halen,
    voordat hij er niet meer is!

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete
  5. Het is helemaal geen vreemd idee om die eyeliner op die bloem te leggen, het ziet er echt vrolijk uit nu! Ik zal er vlug moeten bijzijn als het maar een limited edition is! Het lijkt me namelijk een erg fijne eyeliner!

    ReplyDelete
  6. Fijne review. En je foto's zijn heel leuk uit! Normaal zie je een witte achtergrond maar dat heb je leuker gedaan! Ik zat ook te twijfelen qua eyeliners, maar nu heb ik er een van Essence.

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥