7 May 2015

My days in Berlin || 2 of the 5


Ik ben net weer terug uit Berlijn, na zo'n 6 uur rijden plus een uur file. Het was heel erg leuk! En ik heb ook heel erg veel foto's gemaakt. Omdat het zo veel is, laat ik vandaag 2 dagen zien. Aan het einde van de week komt het 2e deel dan online.

Mijn vader heeft veel foto's van me gemaakt voor mijn nieuwe blog, echt heel veel. Hier boven staat er dus 1 van. Mijn nieuwe blog is nu echt bijna af. En ik kan echt niet wachten om het aan jullie te laten zien, toch moet ik nog 2 maanden wachten. Ik ga straks ook verder met de lay-out van mijn Youtube kanaal. Oh wat vind ik het toch leuk om hier mee bezig te zijn<3

DAG 1 BERLIJN



Zaterdag ochtend vertrokken we. Het was ongeveer 6 uur rijden, dus dat viel eigenlijk wel weer mee. Als je muziek luistert gaat de tijd toch altijd weer wat sneller voorbij. Het was ook echt mooi weer, en de zon scheen.



Na ongeveer dus 6 uur te hebben gereden, waren we dan eindelijk in Berlijn. We hadden een heel leuk appartement.



Nadat we al onze spullen in het appartement hadden gelegd, gingen we met de metro naar het centrum van de stad. Alleen die metro ging niet verder door "werkzaamheden" dus gingen we verder met een bus. Toen we er waren, zagen we een Starbucks, en ik wilde daar echt ontzettend graag heen. Het was ook echt de 1e keer dat ze mijn naam verkeerd schreven "Naomie" haha.




Daarna hebben we nog een stukje gelopen en kwamen we deze gebouwen tegen. En de lucht was echt zo mooi blauw!


Toen gingen we weer met de bus en de metro terug, en gingen we naar een terras. We bestelden drinken en nachos. Ook vroeg ik daar om de wifi code (jaja in het Duits haha) , en had ik gelukkig na een hele dag weer wifi.


Daarna zijn we weer een stukje gaan lopen om bij dit restaurant te komen.


Toen we weer in het appartement kwamen wilde mijn zusje tv kijken. En ineens zag ik daar dan Sam & Cat in het Duits. Het klonk echt zo raar haha. Daarna ben ik dus gaan slapen.

DAG 2 BERLIJN


S'ochtends maakte de vrouw uit deze bakker een ontbijt voor ons zeg maar.


Daarna gingen we met de metro naar het deel van de stad waar nog een stukje van de muur stond.


Deze foto maakte ik uit het raam van de metro.



Ik denk dat heel veel van jullie al wel weten wat is gebeurd in Duitsland dus dat ga ik niet helemaal vertellen. Ondanks dat het natuurlijk erg is wat er is gebeurd, zag de muur er wel heel mooi uit. De ene kant van de muur is beschilderd met echt hele mooie en vrolijke dingen. Met de andere kant hebben ze niets gedaan, maar daar is wel heel veel graffiti opgespoten.



Daarna zijn we met een rondvaartboot door Berlijn gegaan. Waarvan je nu heel veel foto's gaat zien die ik tijdens de "rondvaart" heb gemaakt.







 Op de boot kwamen er elke keer heel veel van die vogeltjes. Ze waren echt schattig haha.


Nadat we met een rondvaartboot door Berlijn zijn gevaren, gingen we weer terug met de metro. En we gingen weer naar dat terras, van die dag ervoor. Ik had wifi dus ik vond het leuk om een video van Vera Camilla te kijken haha. 

Daarna zijn we weer naar dat zelfde restaurant gegaan. En nadat we gegeten hadden, hebben we een stukje gelopen. Daarna hebben we nog even in de woonkamer van het appartement gezeten en daarna ben ik gaan slapen.

Zoals ik in het begin al zei is 5 dagen achterelkaar veel te lang om in een artikel te doen. Daarom komt er nog een deel 2 aan.

Ik ga zo ook weer even op Bloglovin kijken, ik denk dat ik best veel gemist heb. Ook zal ik wel weer moeten gaan beginnen met leren, omdat wij dinsdag een SO hebben. Wij hebben geen 2 weken meivakantie, maar dus 1 week. Hoewel we volgende week maar 3 dagen naar school moeten, waarvan we 1 dag gaan wadlopen. Dus dat valt ook wel weer mee!

Liefs, Naomi

4 comments:

  1. Wat gezellig allemaal! Die graffiti is wel supervet!

    ReplyDelete
  2. Leuke, heldere foto's! Die grafitti overal is echt gaaf hé! Spijtig dat het zo'n zwaar verhaal moet dragen :( Ik ben echt bneieuwd naar je blog, wat was weer de reden waarom hij pas binnen twee maand online komt? Was dat je verjaardag?

    ReplyDelete
  3. Leuke foto's heb je gemaakt! Die muur ziet er nog erg mooi uit.

    ReplyDelete
  4. Mooie foto's zeg! En het ziet er allemaal echt heerlijk en heel leuk uit, ben al benieuwd geworden naar deel 2 :)
    En wat is de kunst in Berlijn toch gaaf. Ik zie het heel veel op foto's, ook al ben ik er zelf nog nooit geweest helaas,
    maar dat komt nog wel.

    Liefs,
    Didem

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥