28 February 2015

Outfit #1


Vandaag heb ik dan eindelijk een outfitpost online staan op m'n blog. Enjoy!






De eerste paar foto's zijn gemaakt op het strand. Het waaide heel erg, en daardoor was het ontzettend koud. Maar ik wilde en moest gewoon outfit foto's. Ik zonder jas helemaal trillend van de kou op het strand lopen, en wat had ik toch verschrikkelijk koude handen. Gelukkig is het wel gelukt, en daar gaat het om:)

Op de foto's heb ik een tuinbroek van de nieuwe lente collectie van de H&M aan. Ook het zwarte basic shirt is van de H&M. Ik draag ook nog een ketting, die van de SIX is.

Voor dat ik de foto's ging maken ben ik naar de kapper geweest. Alleen " de puntjes " zijn er af, toch vind ik het veel korter lijken, nou ja het groeit wel weer aan:) En er moest echt een stukje af.

Misschien heb je al wel gemerkt dat ik geen foto's van mijn gezicht op m'n blog heb. Ik weet eigenlijk ook niet meer heel goed waarom. Het voelt gewoon vertrouwder.

Op mijn nieuwe blog, (met een domeinnaam waar ik nog steeds mee bezig ben, en die ook nog lang niet af is). Wil ik dit anders. Het word voor mij een nieuw begin,  gewoon met foto's van mezelf. Nog 104 dagen, owh wat duurt dat toch lang. Ik kan echt niet wachten haha. 

Ondanks dat het heel erg koud was, vond ik het toch wel heel leuk om deze foto's te maken. Dankjewel mama, haha

Liefs, Naomi

14 comments:

  1. Ik vind je foto's erg mooi gelukt! Waarom moet je nog zoveel dagen wachten voor je domein?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel<3 Omdat ik dan m'n nieuwe camera krijg en ik mijn nieuwe blog dan helemaal af wil hebben:)

      Delete
  2. Hele leuke foto's. Ik vind de tuinbroek heel gewaagd, maar toch staat hij je heel leuk, ook leuk gecombineerd. En vergeleken met mijn haar heb je lang haar ;)

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's! Ik ben heel erg benieuwd naar je eigen domeinnaam!

    ReplyDelete
  4. Ah wat leuk, die tuinbroek is echt heel gaaf :)

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete
  5. Wat leuk dat je een outfit artikel hebt, ik vind de outfit heel erg tof en hele mooie foto's! Ik ben super benieuwd naar je nieuwe blog en je nieuwe start, je gaat zo goed vooruit, ga zo door <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heel erg leuk om te horen, en ontzettend lief<3

      Delete
  6. Die tuinbroek is echt gaaf! Zo een staat ook nog op mijn wishlist! Mooie foto's trouwens!

    ReplyDelete
  7. Woehoew, supermooi outfit heb je! En je foto's zijn ook nog eens superleuk gemaakt! Ik ben echt super benieuwd naar je nieuwe blog! Heel veel liefs, Xx

    ReplyDelete
  8. Wow, zo gaaf dat je zo'n outfit durft dragen! Ik vind hem echt prachtig, zeker met dat kleine kettinkje. Ik ben al benieuwd naar je nieuwe blog hoor!

    ReplyDelete
  9. Het zijn echt zulke mooie foto's! En echt een mooie outfit <3. Ik ben ontzettend nieuwsgierig! Veel liefs, x

    ReplyDelete
  10. Ik vind tuinbroeken echt heel erg leuk!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥