23 February 2015

Review || Eyeliner Catrice & Essence



Hee! Ik was lang aan het twijfelen of ik wel een negatieve review online wilde zetten. Maar ik heb een oplossing gevonden. Vandaag een 2 in 1 review. Enjoy!


Catrice Cosmetics ~ Calligraph, ultra slim eyeliner waterproof pen





Als eerste de eyeliner pen van Catrice. De eyeliner pen ziet er erg mooi uit, blauw met zwart. Hij is waterproof en is ook erg dun. Hiervan zou je denken dat hij een prachtig  dun lijntje op je ogen zou zetten. 

Helaas dekt de eyeliner verschrikkelijk slecht, en droogt hij snel uit. Ik krijg het dan ook niet voor elkaar om een lijntje op m'n ooglid te zetten. Zoals je ziet lukt dit wel op m'n hand, wat waarschijnlijk komt doordat je de eyeliner pen recht naar beneden vast houd. Waardoor er veel meer uit komt. Maar het is natuurlijk de bedoeling dat het lijntje op je oog komt. Ik komt dan echt heel erg weinig eyeliner uit. Waardoor het onmogelijk is om een mooi recht lijntje te zetten.Wat ik echt onwijs jammer vind. 

Wel is hij echt waterproof, ik heb m'n hand onder de kraan gehouden. En hij bleef echt helemaal zitten. Ik was vergeten het lijntje van m'n hand af te halen. Hierdoor heb ik er een paar dagen mee gelopen, zonder dat dat de bedoeling was. De eyeliner bleef heel erg lang zitten. Daarom vind ik het ook echt heel jammer dat het niet lukt om de eyeliner op m'n ogen aan te brengen.

Heb jij een Catrice Eyeliner, en lukt het bij jou wel of niet om hem aan te brengen?

Essence ~ Extra Long Lasting Eyeliner Pen 







Dan nu de eyeliner waar ik wel heel erg tevreden over ben:) De Eyeliner Pen van Essence. Ook deze eyeliner pen vind ik er heel erg mooi uit zien!

Zoals je ziet is deze pen iets dikker, en ook niet waterproof. Maar hij brengt oh zo fijn aan. Het lukt me heel makkelijk om een dun lijntje op m'n ooglid te zetten. Ook kun je hiermee een wat dikker lijntje zetten. Er komt genoeg eyeliner uit, waardoor hij ook goed dekt. Ja deze eyeliner raad ik zeker aan!

Ik vind het wel heel erg jammer dat de eyeliner van Catrice heel erg tegenvalt, maar  ik ben blij met de eyeliner van Essence:) Ik draag niet dagelijks eyeliner, maar als ik het een keer op doe ga ik deze zeker gebruiken! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen.

Liefs, Naomi

Catrice eyeliner pen ~ onder andere te koop bij de kruidvat €2,99


Essence  eyeliner pen ~  onder andere te koop bij de Kruidvat  €2,59

Foto's zijn zelf gemaakt, zie voor meer informatie de disclaimer pagina.

8 comments:

  1. Wat een eerlijke review! Zonde van de catrice eyeliner, die essence eyeliner wil ik ook proberen!

    ReplyDelete
  2. Ik had het niet verwacht van Catrice, fijn dat je zo eerlijk bent! Die van Essence moet ik maar snel gaan halen, want mijne is bijna op. (: Veel liefs, x

    ReplyDelete
  3. Jammer dat die eyeliner van Catrice tegenvalt, maar gelukkig is die andere wel fijn! En wat goed dat je het toch op je blog hebt gezet, eerlijk!

    ReplyDelete
  4. Wat jammer dat je niet met de eerste eyeliner kunt werken. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Die andere klinkt dan wel weer heel erg fijn, die wil ik zeker eens proberen. Ik gebruik voornamelijk vloeibare eyeliner, een stiftvorm wil ik ook zekers eens uitproberen.

    ReplyDelete
  5. Hey, leuke review! Vindt de eyeliner van Essence ook fijner. :)
    http://isafashionebella.blogspot.com Isabella x

    ReplyDelete
  6. Die van Essence heb ik ook een hele lange tijd gebruikt, een vorige variant. Daar was ik ook altijd heel tevreden over. Wel spijtig van Catrice.

    ReplyDelete
  7. Jammer van Catrice, maar fijn van Essence :)

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete
  8. Handig opgelost als je eigenlijk geen negatieve review wil! Ik vind die ook juist fijn om te lezen. Maar zo geef je meteen ook een alternatief.
    Groetjes sabrina

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥