2 October 2014

Tina-Dag XL 2014

Heee, ik ben vorig weekend naar Tina-Dag geweest en vandaag een artikel over hoe het was:) Ik heb heel veel foto's gemaakt! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!









                      









Tina-Dag (eigenlijk weekend) was echt niet normaal leuk! We moesten best wel lang rijden (van Groningen naar Wassenaar) maar dat was het helemaal waard:) Er waren standjes met echt hele leuke producten! Make-up, kleding, boeken, verzorgingsproducten, haar producten er was echt heel veel! Bnnenkort komt er een shoplog online, ik heb best wel veel gekocht:) Ook waren er workshops en optredens van bekende mensen. Bijvoorbeeld B-Brave, Mainstreet, Mylene & Rosanne, Naaz (van Hollands Got Talent) , Sarah & Julia, Geronimo en nog heel veel meer. Het is gewoon te veel om op te noemen haha. Zelf ben ik niet fan van deze artiesten, maar ik heb toch wat foto's gemaakt! 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen:) Helaas was het zo druk dat ik geen foto's kon maken zonder dat er andere mensen op stonden..Binnenkort dus een shoplog en reviews, dus hou m'n blog in de gaten! Helaas heb ik heel veel proefwerken en dus minder tijd voor bloggen.. Toch probeer ik zoveel mogelijk artikels online te zetten! 

Liefs, Norah



6 comments:

  1. Wat leuk dat je daar naartoe bent geweest. Zo te zien aan de foto's zag het er erg leuk uit :)

    ReplyDelete
  2. ziet er erg leuk en gezellig uit:D

    ReplyDelete
  3. Wat super leuk en gezellig, ik ben ook erg benieuwd naar de shoplog!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik heb ook heel veel zin om dat artikel te schrijven! Helaas eerst nog even leren.. Super lief dat je altijd een reactie achter laat♥

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥