4 October 2014

Tina-Dag XL 2014 shoplog

Heee, vandaag een shoplog over van alles wat ik op Tina-Dag heb gekocht! Er zitten hele leuke dingen tussen:) Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Er stond een superleuke stand van Miss Sporty! Er was een actie 3 producten voor €5,00 en hier heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt:) Ik heb 3 lipsticks gekocht een bruine tint nummertje 202 melody, een licht roze tint nummertje 009 innocence en een rode tint nummertje 055 dream. Ik vind de lipsticks erg mooi en ik ben er ook heel erg blij mee! Ook heb ik een lipgloss die matt opdroogt gekocht, dus een soort vloeibare lipstick. In een rode kleur. Ik heb ook nog een mascara gekocht Pump Up Booster. De mascara lijkt me erg fijn! Ook heb ik nog een foundation gekocht. Ik vroeg om de lichtste kleur maar helaas kreeg ik nummertje 002 mee, gelukkig is dit wel de kleur van mijn huid:) Dan heb ik ook nog een coverstick gekocht, dit is eigenlijk gewoon een soort concealer. Dan heb ik ook nog blush en de so matte poeder gekocht. Ook heb ik nog een lipbalm gekocht, echt waar hij ruikt heerlijk! Ik heb de top coat nagellak van Essence gratis gekregen:) Dat waren de make-up producten die ik heb gekocht. Binnenkort komen er ook nog reviews online!



Er stond ook een hele leuke Vogue stand waar ik ook want producten heb gekocht. Als je iets kocht kreeg je er een kleine nietmachine + een kleine perforator bij:) Ik ben 2 keer bij de stand geweest omdat er 2 stands van Vogue stonden. Een grote vrachtwagen met alle oude producten en een stand met alle nieuwe producten. Ik heb 2 tasjes gekocht met daarin deo en douchegel:)



Dit heb ik ook nog gekocht! Een body cream en shower foam. Ze ruiken heerlijk! 




Wat ik ook nog van Vogue heb gekocht is dit super leuke hart met daarin deo, douchegel en een sponsje (douchepuff). Het is een nieuwe geur en ik wilde deze wel eens uitproberen! Ik hoop alleen dat ze niet zo zoet ruiken als de deo's met diertjes er op.. Je kent die vast wel!



Ik heb zelf badzout gemaakt, superleuk! En ook supersimpel! Je kreeg wit badzout en daar moest je 2 druppels kleurstof en 2 druppels geur bij doen. Daarna kon je rozenblaadjes toevoegen. Alleen waar ik dus niet bij stil stond is dat ik helemaal geen bad heb haha. Als ik weer een keer bij m'n opa en oma ben kan ik het wel gebruiken:) 


Dit heb ik gratis gekregen. Een ketting, parfum en een pen ook heb ik nog 1 boek gratis gekregen maar daar zo meer over!


Ik heb deze superleuke magazines van Fashionista gekocht! Er staan super handige tips in! 


Dan de boeken die ik heb gekocht en gekregen, Ik heb de pocket, het boek van hoe overleef ik en nog een klein dun blauw boekje gratis gekregen! Er waren boeken voor €1,50 , voor dit prijsje kon ik ze niet laten liggen!


Dan heb ik nog dit super simpele telefoon hoesje gekocht. Maar voor maar €1,00 laat ik hem echt niet liggen!


Ik zag iedereen hier mee lopen op Tina-Dag! Daarom kon ik het zelf niet laten om er ook een te kopen. Een rode bandana! Met een leuke zwart met witte print erop.

Dit waren de dingen die ik heb gekocht! Ik ben er erg blij mee en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. Dus binnenkort zoals ik al heb gezegd, de reviews van de make-up producten!

Liefs, Norah







6 comments:

  1. Leuke dingen heb je gekocht

    ReplyDelete
  2. Heel veel leuke dingen, ik ben benieuwd naar de reviews van de Miss sporty producten! Ook de Vogue producten lijken me heerlijk.

    ReplyDelete
  3. Leuke dingen heb je gekocht!
    Je badzout ziet er heerlijk uit, ik zou het zo kopen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel en superleuk dat je reageert♥

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥