6 October 2014

Mijn favoriete muziek covers!

Je hebt vast al wel eens naar een cover van iemand geluisterd! ( iemand die een liedje van een ander persoon zingt) Ik vind het altijd zo mooi hoe ze liedjes op hun eigen manier kunnen zingen. Daarom laat ik jullie vandaag mijn favoriete muziek covers zien! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Sapphire Official






Sapphire heeft zo'n mooie stem! En ze is nog maar 11 jaar, Deze cover van haar vind ik echt prachtig! Ze zingt hier het liedje One Last Time van Ariana Grande♥ En het liedjes Nobody's Perfect van Jessie J!

Skye Official




Skye is het jongere zusje van Sapphire en ook zij kan prachtig zingen! Toen ze give your heart a break van Demi Lovato zong was ze nog maar 7. Bij Dark Horse van Katy Perry was ze 8. Inmiddels is ze 9. Op zo'n jonge leeftijd kan ze echt al heel mooi zingen!

CIMORELLI






Deze 5 meiden zijn zussen van elkaar en kunnen prachtig zingen! Skyscraper van Demi Lovato en Problem van Ariana Grande:)

Alexi Blue






Alexi Blue kan ook echt prachtig zingen! Haar covers zijn heeeel mooi! Burn van Ellie Goulding en Break Free van Ariana Grande!

Maylin Oort en Benicia van Bolhuis






Maylin en Benicia zitten bij mij op school. Maylin ken ik ook echt. Ze kunnen alle 2 prachtig zingen! Let it go door Benicia en Treasure door Maylin! 

Dit waren mijn favoriete muziek covers! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik ben erachter gekomen dat als je op je telefoon m'n blog bezoekt je de video's helaas niet ziet.. 

Liefs, Norah 







2 comments:

  1. Ik hou ook echt van covers, ik vind Alexi Blue echt een fantastische zangeres. Ik vind de covers van Tiffany Alvord ook heel erg mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk! Ik zal Tiffany Alvord ook eens opzoeken:) Liefs♥

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥