30 March 2015

Versatile Award


Hee! Vandaag het Versatile Award. Ik ben door de lieverds LisanneEva en Helene genomineerd. Helene ik mis jou en je blog nu al.. Maar ik deel dus vandaag 7 facts over mezelf, en het bedenken van die 7 facts vond ik nog best moeilijk haha.


FACT ONE


Ik ben nu in totaal 3 keer tegen mensen aan gefietst, oeps haha. En ik loop ook heel vaak tegen mensen aan. Ik moet echt beter voor me kijken haha.

FACT TWO


Vorig jaar is mijn telefoon zo vaak afgepakt tijdens de les, oeps. Ook was ik heel veel mijn sleutels kwijt en lagen ze vaak bij de "gevonden voorwerpen". Dit jaar is het allebei al een stuk minder:)

FACT THREE


Ik dacht dat ik in alle vakken slecht was die eindigde met -kunde. Wiskunde, Natuurkunde, Scheikunde. Maar ik ben er laatst achter gekomen dat Aardrijkskunde hier ook bij hoort haha.

FACT FOUR


Ik vind tekenen echt heel leuk. Ik heb een tekenboekje waar ik al mijn ideeën in kwijt kan. Ik wil alles gewoon vaak zo precies mogelijk en daarom gum ik echt veel te veel uit. Of ik plak de bladzijdes aan elkaar zodat je het niet meer ziet haha.

FACT FIVE


Ik kan echt niet meer zonder bloggen. Ik vind het onwijs leuk om al mijn gedachtes te delen op mijn blog. En het schrijven en foto's maken, vind ik ook echt ontzettend leuk!

FACT SIX


Ik tel alle dagen af tot dat er iets leuk is. het Ariana Grande concert, mijn verjaardag, de "verjaardag" van mijn blog en de zomervakantie. Zo weet ik gewoon precies hoeveel dagen ik nog moet wachten:)

FACT SEVEN


Ik maak zo vaak foto's van zoveel dingen mijn galerij is dan ook te vol en daardoor moet ik elke keer foto's verwijderen om weer nieuwe foto's te kunnen maken. Wat ik best wel jammer vind, maar ja het is niet anders:)


Dit waren dan de 7 facts. Nu moet ik nu nog 15 andere bloggers nomineren. Helaas hebben een paar mensen die ik graag zou willen nomineren dit award al gedaan.


Meret van Cryingwithu
Valerie van Justlearnandgrow
Didem van Fluffylifestyle-nl
Naomi van Littlekeystohappiness
Mei Qi van xmeiqi
Esra van xviolow
Britt van Radianto
Merel van Iblogtheway
Marlayne van Bymarlayne
Luna van Larosadiluna
(Anoniem) Raindropsxx
Esmee van Esmeevandijk
Myrthe van Pointless-sunshine
Silke van Bysilke
Lisa van xlovelyworldx

Succes met het bedenken van de 7 facts!


Liefs, Naomi

11 comments:

  1. Wat een leuke tag om te lezen...

    ReplyDelete
  2. Ik ben al eerder getagd, maar ik moet m nog steeds doen :) Je ziet m binnenkort verschijnen.

    ReplyDelete
  3. Oeh, hoe leuk! Ik wou dat ik ook kon tekenen en zo'n boekje had. Misschien, ooit! En zo lief om me te nomineren! Ik ga deze wel overslaan denk ik, ik deed onlangs nog maar de Liebster Award en dat is ongeveer hetzelfde. Maar desondanks heel erg bedankt, heel lief <3

    ReplyDelete
  4. Wat een leuke tag! Heeeeel erg lief dat je me genomineerd hebt, volgende week zal ik hem ook plaatsen! Veel liefs, x

    ReplyDelete
  5. Ah leuk! Ik plaats het direct haha :)

    ReplyDelete
  6. Ik wou/moest toch nog iets posten, dus dat komt goed uit haha:)

    ReplyDelete
  7. Erg leuke feitjes! En lief dat je mij genomineerd hebt. Ik ga hem zeker ook doen. Liefs

    ReplyDelete
  8. Awh Naomi, dankjewel voor de nominatie. Ik herken mezelf trouwens in je vijfde feit. En ik bots ook regelmatig tegen mensen op. Dan gaan zij naar rechts en ik ook, dan naar links en ik ook. Zo genant haha..

    ReplyDelete
  9. Aw, super lief dat je me getagd hebt zeg! Ik heb hem helaas al gedaan! Ik kan trouwens ook niet meer zonder bloggen, ben een béétje verslaafd. (Of misschien is dat zelfs wat te zacht uitgedrukt, haha.)En dat aftellen, doe je dat met een app of echt zelf?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dat wist ik niet haha, sorry. Ik doe het aftellen met een app. Liefs<3

      Delete
  10. Feitje drie is best herkenbaar, haha! Ik vind tekenen ook erg leuk, helaas kan ik het niet zo goed ... Ik ben eigenlijk best benieuwd naar je schetsen!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥