6 April 2015

Shoplog Primark, H&M, Mango & s.Oliver



De zon schijnt, het is vakantie en ik ben gister naar Bremen geweest. Een stad in Duitsland 2 uur vandaan van af Groningen. Het is dan altijd de bedoeling dat ik daar naar de Primark ga, maar meestal ga ik ook nog gewoon naar andere winkels. Ik heb best wel heel veel gekocht. En ik heb dan ook echt veel te veel geld uitgegeven.

Primark




Ik weet niet waarom maar ik vind het altijd heel moeilijk om kleding te fotograferen. Ik probeer altijd alle kleding op een tafeltje te krijgen , maar dat is echt moeilijk haha.

Op het shirt helemaal links staan strepen en er zit zo'n rits op. Ik heb echt teveel shirts met strepen haha. Dit shirt kostte €8,00.

Daarnaast zie je nog 2 shirts. Op een staan allemaal patronen en op die andere staat " My Favourite OOTD". Allebei waren ze maar €3,00.


Dit is een pyama shirt, maar je zou hem eigenlijk ook gewoon overdag aan kunnen doen. Hij kostte €5,-


In het andere zwarte vestje wat ik had zaten gaten, oeps. En nu heb ik weer een nieuwe:) Het vestje kostte €8,-



Ik draag haast nooit jurken. Maar in de zomervakantie vind ik het altijd wel leuk om ze te dragen. De zwarte kostte €13,- en de grijze kostte €8,-


Ook heb ik nog 4 kussens gekocht. De licht bruine kussens kostte samen €9,- en de andere 2 kussens met patronen kostte allebei €6,-.



Room diffusers ik zag ze zo vaak overal voor bij komen, Het ziet er zo leuk uit en het ruikt zo lekker. Deze heeft een hele frisse bloemen geur, echt waar hij ruikt heerlijk. Hij kostte maar €3,50.


Dan nog een etui en een portemonnee, ik koop echt te veel als ik bij de Primark ben. Maar ze zagen er zo leuk uit. De etui kostte €3,- en de portemonnee kostte €8,-.


Dan het telefoonhoesje wat ik heb gekocht. Hij geeft echt totaal geen bescherming aan mijn telefoon maar ik vond hem gewoon te leuk. Hij is voor de Iphone 4 & 4s en hij kostte €4,-.


Ik had al eerder een make-up kwast van de Primark en ze zijn ontzettend fijn. Dit is een foundation en concealer kwast, superhandig dat het 2 in 1 is. Hij kostte €2,-. 

Daarnaast zie je een lippenbalsem, helaas kwam ik er net achter dat hij rood was. In de Primark kon ik hem niet open maken haha. Hij heeft een kokos geur. En hij kostte €1,50.



Dan heb ik ook nog deze beker gekocht, en hij doet me een beetje aan de Starbucks denken. Waar ik ook nog ben geweest aan het eind van de dag. Hij kostte €3,-.


Ik draag bijna nooit sieraden, ik weet ook niet waarom. Ik vergeet ze ook altijd om te doen. Maar deze armbandjes vond ik echt heel erg leuk. Dus ik ga gewoon proberen om ze wel te dragen en dus niet te vergeten. Ze kostte samen €2,50.


Ook deze ketting vond ik onwijs leuk. Hij kostte €2,50.

H&M


Ik vond deze echt heel erg leuk, maar ik had al zoveel gekocht dus ik twijfelde heel erg. Uiteindelijk heb ik hem toch gekocht. En daar ben ik echt heel blij mee. Hij kostte €40,-.


Deze heb ik ook nog gekocht, voor de zomer. En hij kostte €20,- .


Ook heb ik nog deze licht blauwe broek gekocht. Sorry voor de slechte foto, maar ik wist echt niet hoe ik hem moest fotograferen dus ik heb het zo opgelost haha. De broek kostte €21,-

Mango



Ik heb alleen dit shirt bij de Mango gekocht. Er staat ' Life is too short to wear boring clothes op". Hij kostte €13,-

s.Oliver



Ik had nog een zomerjas nodig en er waren zo ontzettend veel jassen in die winkel. Ik heb gekozen voor deze jas, de kleur is een beetje beige, en dat past goed bij de lente:)


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien:) Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig online heb gezet. Ik denk dat 4 artikels per week ook niet meer gaat lukken. Dus ik denk dat er vanaf nu 2 of 3 artikels per week online zullen gaan komen. Het zullen er wel weer meer worden als ik meer tijd heb. Maar ik heb het gewoon erg druk met school.

Liefs, Naomi

6 comments:

  1. Wat een ontzettend leuke items!! Mooie foto's <3. Je hebt echt prachtige dingetjes kunnen vinden! Veel liefs, x

    ReplyDelete
  2. Oehh wat heb je leuke spulletjes gekocht :)
    Die zwarte jurk is zo mooi chic, echt heel gaaf!!

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete
  3. Aaah, dat shirt met ' life is too short to wear boring clothes ' en die minimalistische armbandjes zijn echt tof!

    ReplyDelete
  4. Aah super leuk! Ik ga over een maandje, heb er nu al zin in haha

    ReplyDelete
  5. Stiekem heb ik ook veel te veel shirts met strepen, hahah! Dat hoesje en die portemonnee zijn gewoon te leuk! (:

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥