30 September 2014

Blogger van de maand #1



Ik heb besloten om elke maand een blogger van de maand artikel te schrijven:) Dat zullen meestal blogs worden die ik zeg maar net hebt ontdekt. Maar het kunnen ook blogs zijn die ik al langer volg:) Deze maand is het Jolet van http://goldenmustaches.blogspot.nl/ . Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!







Zoals ik al zei is het deze maand Jolet! Dit is Jolet een 17 jarig meisje (een paar jaartjes ouder dan dat ik ben) dat een blog heeft. Ze heeft zo ontzettend veel pageviews. 28229! Maar ze verdiend dat ook echt haar blog is prachtig de foto's die ze maakt zijn prachtig en de artikels zijn heel erg leuk om te lezen. 

Ik vind dat als je op een blog komt het er al mooi uit moet zien zodat je benieuwd ben om de artikels te lezen. En ja dit lukt haar echt! Zelf moet ik hier nog even aan werken met mijn blog..

Wat ik net ook al zei is dat ik haar artikels heel erg leuk vind om te lezen. Dit komt door haar onderwerpen maar ook haar manier van schrijven vind ik erg fijn. Ook zij is echt een voorbeeld voor mij:)

Je moet zeker even een kijkje nemen op haar blog, want ik denk dat je net zo enthousiast zal zijn als dat ik ben!

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden om te lezen! Volgende maand komt er weer een nieuwe blogger van de maand. Ben je benieuwd wie dat gaat worden? Blijf m'n blog dan volgen! Er komen binnenkort 2 artikels over Tina-Dag. Een artikel over hoe het was en een shoplog van wat ik daar heb gekocht + meerdere reviews:) Wat ik al wel vast kan zeggen is dat het superleuk was!

Liefs, Norah



3 comments:

  1. Wauw, de foto's die ik hier zie zijn al heel mooi, het lijkt me echt een heel leuk blog, ik ga zeker eens kijken!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja haar foto's zijn echt heel erg mooi♥

      Delete
  2. Ik ga die blog zeker even bekijken!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥