25 September 2014

Demi's Problems

Heee , vandaag schrijf ik een artikel over Demi Lovato. Het hoeft niet zo te zijn dat als je bekend bent dat je een perfect leven hebt. Toen ik hoorde wat Demi allemaal heeft meegemaakt schrok ik best wel. Later ben ik naar haar liedjes gaan luisteren. Ze heeft zulke prachtige liedjes:) En toen werd ik fan van haar. Wil je weten wat er allemaal is gebeurd in Demi's leven? Lees dan snel verder!







Demi Lovato is al heel erg lang bekend.

Televisie

2002-2003

Barney & Friends

2006

Prison Break

2007-2009

As The Bell Rings

2008

Just Jordan

2008

Disney Channel Games

2009-2011

Sonny With a Chance

2010

Grey's Anatomy

Films

2008

Camp Rock

2009

Princess Protection Program

2009

Jonas Brothers: The 3D Concert Experience

2010

Camp Rock 2: The Final Jam

2013
Het liedje Let It Go in de film Frozen

Muziek albums

2008

Don't forget

2009

Here we go again

2010

Sonny with a chance

2011

Jonas L.A. / Sonny with a chance

2011

Unbroken
2013
Demi

Als je dit leest denk je vast dat ze een perfect leven heeft. Een mooie muziek en acteer carrière waar duizenden meisjes van dromen. Maar Demi heeft het heel moeilijk gehad.

Als kind heeft Demi het niet makkelijk gehad, ze werd gepest. Zo erg dat ze later thuislessen volgde. Ook had ze erge problemen. Ze sneed zichzelf (zelfverminking) ook had ze anorexia, boulimia en een laag zelf vertrouwen.



Op deze foto is ze heel erg dun. Ze wilde een voorbeeld zijn voor haar fans. Mooi en dun. Ze was mooi. Ze was dun. Maar haar zelf vertrouwen was heel erg laag.



Na dat ze in 2010 een van haar dansers had geslagen werd ze opgenomen in een kliniek. Natuurlijk niet alleen hierdoor maar ook door haar eetstoornissen en zelfverminking. Ze heeft er een aantal maanden gezeten. Ondanks haar problemen is Demi dankbaar voor wat haar is overkomen. 'Het Ging op zo veel vlakken goed met me, maar plotseling ging het met mijn persoonlijke leven volledig mis. Maar als ik niet naar die kliniek was gegaan, had ik hier misschien niet meer gezeten.'


In 2011 bracht ze een nieuw album uit 'Unbroken' met het liedje Skyscraper. En in 2012 het liedje 'Give your heart a break'. In heel veel liedjes hoor je terug wat ze heeft meegemaakt. Inmiddels heeft ze al veel meer liedjes en albums uitgebracht. In 2013 overleed haar vader.


                                                      


                                                      


                                                      


                                                      


                                                      
                                               

                                                      


                                                      


       



Demi Lovato is zo'n mooie meid (vrouw). En haar liedjes zijn zo mooi en leuk. Toch is haar leven dus niet altijd even perfect geweest. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om zo'n soort artikel te lezen. Laat weten wat je ervan vond in de reacties:)
      
Liefs, Norah




2 comments:

  1. Wat origineel zeg, ik hou ook wel echt van de liedjes van Demi Lovato, ik wist helemaal niet dat haar leven best veel problemen heeft gehad. Gelukkig is het nu al stukke beter. Ik vind made in the usa echt een heel gaaf nummer!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja gelukkig wel:) En is ook een heel leuk nummer♥ Liefs

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥