23 September 2014

ABC Naomi

Een abc Naomi:) Dat houd in dat ik bij elke letter van het alfabet iets over mezelf zeg:) Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!





Ariana Grande: Ik ben fan van Ariana Grande:) Ze heeft zulke leuke en mooie liedjes en ze is prachtig!

Bloggen: Bloggen hoort ook bij m'n leven. Het is net zoiets al slapen en eten geworden. Ik kan er niet meer zonder. Helaas gaat school voor en heb ik er niet altijd de tijd voor.

Computer: Wat was dat lastig zeg, een woord vinden met een c. Maar wat zou ik nu zonder m'n computer kunnen (of eigenlijk laptop). Ik blog ermee ,bekijk andere blogs, luister muziek en bekijk video's.

Demi Lovato: Ik ben ook fan van Demi. Haar liedjes zijn zo geweldig leuk en mooi!

Essence: Een superfijn make-up merk! En ook nog eens heel goedkoop:)

Fashion: Ik ben dol op fashion! Binnenkort ga ik weer naar de Primark en zal er zeker een shoplog online komen!

Gelukkig: Ik voel me heel gelukkig! Met hele lieve mensen om me heen en leuke hobby's!

Hockey: Ik zit op hockey en ik vind het een onwijs leuke sport. Zonder hockey ben ik geen Norah. Ik zit in C1.

Iphone: Hiermee bedoel ik gewoon m'n telefoon. Ik kan echt niet zonder m'n telefoon. Ik vind het altijd zo irritant als mensen zeggen '' ik ga even mijn iphone pakken'' en niet ''ik ga even mijn telefoon of mobiel pakken''. Een Iphone is en blijft een telefoon haha. Niet gemeen bedoeld hoor:)

J: De voorletter van m'n lieve vriendje:) Z'n naam blijft even privé haha.

Kleuters: Ik wil heeeeel graag kleuterjuf worden. Dat klinkt misschien een beetje raar haha. Maar ik vind het gewoon onwijs leuk om met kleine kinderen om te gaan!

Lachen: Wat moet je zonder lachen:)

MAC: Ik heb niet eens producten van MAC. Maar voor mij is het een droom merk. Helaas is het veel te duur voor mij. Maar daarom blijf ik er lekker van dromen:)

Naomi: Ik heet natuurlijk Naomi.

Ongeduldig: Ik ben altijd zo ongeduldig. Met nagellak met alles..

Piano: Ik hou van piano spelen! Ik heb nu 3 jaar les.

Quotes: Ik hou van quotes:)

Rokjes: Sinds kort durf ik ook rokjes aan te doen naar school:)

School: Helaas hoort school ook bij mij. Toch ben ik wel heel blij dat ik naar school kan, en ik niet in een land woon waar ze school niet kunnen betalen. Hier denk ik altijd aan als ik weer eens geen zin heb in school haha.

Tina-dag XL: Ik ga volgend weekend naar Tina-Dag XL:) Ik heb er zo veel zin in! Ik ga er ook zeker een artikel over schrijven.

Uren: Dit gaat eigenlijk gewoon om tijd. Dagen zijn veel te kort. Ik wil meer tijd, zodat ik alles kan doen wat ik wil doen.

Vera Camilla: Ze is echt m'n allergrootste voorbeeld. Haar blog is zo mooi en zo professioneel. Ze heeft zo veel make-up en ze kan zich zo mooi opmaken. Ze maakt zulke leuke video's. En ja zo kan ik nog wel even doorgaan haha. Ze is gewoon een perfecte blogger, daarom is het ook niet bijzonder dat ze zo bekend is.

Wynona, Zharlene en Merel: M'n lieve vriendinnetjes Ik kan niet zonder ze. Nog 2 lieve meisjes die ik even wil noemen: Kirsten en Samantha:) Ik ga steeds meer met ze om en kan ook niet zonder hun

X: Sorry ik heb echt geeeen idee wat voor een woord er bij de x moet.

Youtube: Zelf maak ik nog geen video's maar wel kijk ik met veel plezier naar video's van andere bloggers. Ook luister ik muziek op Youtube.

Zaterdag: Zaterdag vind ik gewoon een super leuke dag! In het weekend en ik heb dan altijd een hockeywedstrijd.

Dit was mijn abc Norah:) Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs, Naomi
                                                                               

Wat is jou abc?


5 comments:

  1. Dankjewel♥ Leuk dat je reageert:) Liefs♥

    ReplyDelete
  2. Heeel erg leuk om te lezen, ik ben ook echt hard die fan van Ariana Grande ik hoop dat ze binnenkort concert geeft! Ook heel leuk dat je naar de tina XL dag gaat, ik ben benieuwd of het leuk gaat worden (vast wel).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Leuk dat je het leuk vond om te lezen! Ik hoop ook dat Ariana naar Nederland komt:) Zal waarschijnlijk in 2015 zijn. Dus helaas nog even wachten.. En Tina-dag zal vast en zeker leuk worden! Dankjewel voor je reactie♥ Liefs♥

      Delete
  3. Leuk om te lezen! Goed dat je rokjes aan durft naar school!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥