14 September 2014

Beauty artikelen:)


Heee, vandaag laat ik jullie zien wat ik gekocht heb bij de Kruidvat! Het is niet veel maar ik vond het toch leuk om te laten zien:) Benieuwd? Lees dan snel verder!








                 


Ik heb 2 nagellakjes van Essence gekocht! Van Coulor & Go, iedereen kent ze wel! Nummertje 113, do you speak love? En nummertje 162 , dare it nude. Een bordeaux rode kleur een een beige tint. Ik vind de kleuren erg mooi! Ze kosten normaal €1,69 per stuk. Maar er was een actie:) 1+1 gratis!



De Multi Colour Powder van de herfstcollectie van Essence! Ik vind hem nog steeds prachtig! De vorm van blaadjes, past bij de herfst:)



En dan alweer het laatste product wat ik heb gekocht. De primer van Catrice. Het is misschien raar maar ik heb nog nooit een primer gebruikt. Soms merk ik wel dat m'n huid een beetje droog word. Dat komt omdat ik dagelijks foundation gebruik. Ik hoop dat het met een primer onder m'n foundation minder word! Ook al heb ik niet zo'n hele droge huid!


Dit waren de producten die ik heb gekocht! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien:)

Liefs, Norah




2 comments:

  1. Die bronzer ziet er inderdaad prachtig uit, ik ben wel erg benieuwd of er een review komt van de Catrice primer, ik zoek namelijk nog een goede en deze ziet er wel geschikt uit. Ook de lakjes zijn echt prachtig en altijd lekker budget!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja is goed, ik zal binnenkort een review over de primer online zetten:) Liefs♥

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥