13 September 2014

Essence Hello Authumn

Heee, vandaag laat ik jullie de najaarscollectie van Essence zien! De herfst is natuurlijk nog niet begonnen, maar de producten liggen al in de winkel!  Er zitten hele leuke producten tussen:) Benieuwd? Lees dan snel verder!






De colour adapting powder blush. Deze blush moet voor een lichte roze glans zorgen! €2,95.


De Multi Colour Powder. Deze blush ziet er echt prachtig uit, ik denk dat ik deze ga kopen:) €3.39.



2 herfstachtige paletten:) Met bruine en grijze tinten. €3.89 .


Het Essence Hello Autumn Eyebrow Set. Wat ben ik hier benieuwd naar! €2,59.




Eye Pencil in 01 Leaves Are The New Beef en 02 Charlie Seen in Green. Echte herfst kleurtjes:) Hoewel ik ze toch niet snel zal gaan gebruiken. €1,59.

                                             
                                               Hair Ties! Super leuke kleurtjes voor de herfst! €2,99.







01 Beauti-FALL, 02 Meet My Pumpkin, 03 Charlie Seen In Green, 04 Keep Calm & Go For A Walk. Prachtige kleuren ook hier ben ik erg benieuwd naar! €1,99.
De Lip Cream in 01 Beauti-FALL en 02 Keep Calm & Go For A Walk. Ze moeten een matte finish hebben:) Ze zien er prachtig uit! €1,99.



Dit was het artikel over de herfstcollectie van Essence, Hello Authumn. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

 Liefs, Norah

Welke producten zou jij graag willen hebben?


2 comments:

  1. Ik had al een paar producten gezien, maar ze zien er allemaal zo leuk en zo herfstachtig uit, daar hou ik echt van! Vooral de lakjes en de bronzer lijken me zo mooi en de highligther stiekem ook wel, hhaha.

    ReplyDelete
  2. Ik ben ook echt benieuwd naar de andere producten:) Liefs♥

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥