7 September 2014

Planning:)

Heee, ik heb net zo als Helene van www.dreamtobeauty.blogspot.nl dat ik pas echt kan werken als ik een planning heb! School, bloggen, hockey en piano ja ik heb het best wel druk! Ik ga jullie vandaag laten zien waarin ik m'n planning schrijf en hoe ik m'n planning maak! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!




Ik heb eigenlijk 2 schriften die ik voor plannen gebruik. Een voor school, een notitie blok en een voor m'n blog , een schrift. M'n hoofd word veel leger als ik krulletjes kan zetten bij wat ik al gedaan heb. Als ik geen planning zou maken dan zou ik helemaal gek worden.


Dit schriftje gebruik ik voor m'n blog. Er staat bloggers boekje op, maar eigenlijk kan het beter bloggers schriftje zijn haha. 


Dit is de eerste bladzijde van m'n schrift. De naam van m'n site. Dit heb ik geschreven toen ik nog artikels op m'n oude blog zette, op wordpress. Echt blogspot werkt veel fijner! Dus ik ben blij dat ik ben "overgestapt".


Zo maak ik elke dag m'n planning. Ik maak een To Do lijstje. Op deze dag (dat was 18 augustus) moest ik toevallig ook m'n werkboeken kaften. Ik schreef hier ook op wat alles kostte zodat als ik zou gaan beginnen aan m'n artikel ik niet nog alles uit moest zoeken. 


Ook heb ik een lijstje met wat ik nog voor een artikels wil maken. Soms heb ik een dag dat ik niets weet om over te schrijven. Een dag met 0 % inspiratie. Dan is een ideeën lijstje erg handig:) Ik krijg ook inspiratie door andere blogs. Bijvoorbeeld door Helene, www.dreamtobeauty.blogspot.nl maar ook door Vera Camilla www.veracamilla.nl. Je kunt nu ook een beetje zien wat voor een artikels je nog kunt verwachten:)


Plannen voor bloggen is erg handig, maar ook met school heb je het nodig. Voor school gebruik ik dit notitie blok. Ook maak ik hier m'n samenvattingen in en oefen ik hier in met het schrijven van bijvoorbeeld Franse woordjes.


Ook voor school maak ik een To Do lijstje. Ik moet soms zo veel doen voor school. Gelukkig kan ik daarna aan m'n blog werken:)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe ik plan en waarin ik plan! 

Liefs, Norah








2 comments:

  1. Wat leuk! Ik vind het echt super tof om te horen dat andere mensen ook inspiratie uit mijn blog kunnen halen, ik vind het zelf ook echt heel handig en ik kan zo veel beter mijn artikels inplannen. Je schriftjes zien er trouwens ook heel gaaf uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel:) Je hebt ook altijd gwn superleuke artikels!

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥