23 January 2015

Daily Make-Up #3



M'n blog gaat over de onderwerpen; beauty, fashion en lifestyle. Ik merk dat er de laatste tijd meer lifestyle artikels online komen. Daarom vandaag een artikel over m'n dagelijkse make-up:) Nou heb ik dit al vaker geschreven, maar het veranderd nogal vaak haha. Enjoy!



Ik begin altijd met het aanbrengen van foundation. Deze foundation is van Miss Sporty, en het is de kleur 001 Ivory .Daarna breng ik concealer aan van Essence. Ja ik gebruik deze al heel lang, maar hij heeft echt een onwijs goede dekking! De kleur 10, Natural Beige.


Als ik dat heb gedaan, poeder ik m'n gezicht af. Dat de ik met de matte poeder van Catrice.


De bronzer die ik gebruik, is ook van Catrice. Sun Glow, Matt Bronzing Powder. 


Ook de blush die ik gebruik is van Catrice. Als je m'n blog al wat langer volgt, heb je deze blush misschien al voorbij zien komen in een review. Limited Edition Viennart.



De mascara die ik gebruik, is en blijft mijn favoriet. Hij brengt zo fijn aan! De mascara is van Max Factor. False Lash Effect.

                         


M'n wenkbrauwen teken ik heel licht bij, met de nadruk op heel licht. Dit doe ik met het wenkbrauw setje van Essence. Daarna doe ik er een soort van gel overheen, die ook van Essence is.


Op m'n lippen doe ik meestal Babylips van Maybelline. Ik gebruik de laatste tijd vaak Cherry Me, de rode die je op de foto ziet:)


Liefs, Naomi

Alle foto's heb ik zelf gemaakt, zie voor meer informatie de disclaimer pagina.

5 comments:

  1. Mooie foto's en leuke producten gebruik je :)

    Love,
    Didem.

    ReplyDelete
  2. Super leuk om te zien welke producten je vaak gebruikt, die blush ziet er ook echt prachtig uit!!

    ReplyDelete
  3. Mooie foto's + producten, zeg! Ps, Ik heb je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog vind je de rest: http://xlivelyraysx.blogspot.nl/ , je verdient het! Veel liefs, x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik ga het binnenkort zeker op m'n blog zetten! Dankjewel, echt heel lief♥

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥