20 February 2015

Photography #2


Ik heb dus nog steeds geen spiegelreflex camera ( nog zo'n 4, 5 maanden). Maar ik vind het wel heel erg leuk om foto's te maken. Vandaag laat ik jullie een paar foto's zien die ik de afgelopen tijd gemaakt heb. Enjoy!







Je zult vast wel denken, hoe kom je aan een blaadje terwijl het winter is. Die foto heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar ik kwam hem weer tegen op m'n telefoon:) Verder vond ik het effect van de zon op een cd er echt heel erg leuk uit zien! Het zijn niet veel foto's, maar ik vond het toch even leuk om ze met jullie te delen. Het heeft geen zin als ik alle foto's een eeuw op m'n telefoon heb staan, en er nooit wat mee doe. Dus ik denk dat dit soort artikels vaker terug gaan komen:)

Het is E I N D E L I J K vakantie. Even een weekje minder met school bezig zijn, heerlijk! Ik ben van plan om toch wel wat met school bezig te gaan. Na de vakantie heb ik helaas weer een hele drukke week. Verder wil ik heel wat artikels vooruit schrijven:) En dat kan als je vakantie hebt. Dus ik ga even in m'n leuke notitie boekje wat inspiratie opschrijven.

Ik wil me meer bezig houden met de onderwerpen fashion en beauty op m'n blog.  Ik merk gewoon dat ik erg veel over lifestyle schrijf. Daarom wil ik binnenkort ook heel graag outfit foto's gaan maken en een product gaan reviewen. Heb je nog ideeën voor een beauty of fashion artikel? Laat het me weten!

Liefs, Naomi


Alle foto's zijn zelf gemaakt, zie voor meer informatie de disclaimer pagina.

8 comments:

  1. Wat een prachtige foto's, ik ben dol op deze artikels. Ik begin een beetje jaloers te worden, mijn vakantie is nu juist voorbij, haha. Geniet er maar van, want dat heb je echt verdient!

    ReplyDelete
  2. Heb jij geen spiegelreflex? Wauw! Dan ben ik echt onder de indruk van je foto's! Ze zijn echt prachtig! Mijn vakantie is juist voorbij, helaas. Geniet ervan meid!

    ReplyDelete
  3. Wauw, hele mooie foto's! En wow, als ik eerlijk moet zijn dacht ik eerst dat je de foto's had gemaakt met een spiegelreflex, haha. :) Leuke blog heb je trouwens, ik volg je nu een paar daagjes via Bloglovin! :)

    ReplyDelete
  4. Wauwie, mooie foto's! Ik had niet gedacht dat je de foto's niet met een spiegelreflexcamera had gemaakt, wat een goede camera heb je dan! Je hebt een hele leuke blog, ik ga je direct volgen op Bloglovin!

    ReplyDelete
  5. Wauw! Mooie foto's. Ik had wel verwacht dat je met een spiegelreflex foto's maakte. Weet je wat ik altijd zeg? "Het gaat er niet om met wat je foto's maakt, maar het gaat erom hoe je foto's maakt." En jij bewijst het weer! Geniet van je vakantie!

    ReplyDelete
  6. Je hebt hele leuke foto's gemaakt, zeker die allerlaatste! Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat doen met een spiegelreflex :) Veel plezier in je vakantie!

    ReplyDelete
  7. Iedereen onwijs bedankt voor alle lieve reacties! Echt heel erg lief! Jullie maken me echt blij:)

    ReplyDelete
  8. Aah ja hele mooie foto's, vooral die cd vind ik onwijs gaaf!! Maar ook die ringetjes vind ik erg origineel :)

    Liefs,
    Didem.

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥