5 January 2015

The Fault In Our Stars ~ John Green


Ik weet dat heel veel mensen lezen totaal niet leuk vinden. Maar ik hou van lezen♥ En ik doe het dan ook heel graag! Nou hou ik te weinig tijd over met school, bloggen hockey en piano , dus lees ik bijna nooit. Maar dit boek wilde ik al heel lang hebben, omdat ik er heel erg veel over hoorde. En ik heb hem dan ook gelezen en het was een zielig maar toch een mooi boek! Hij zit zeker bij m'n favorieten. Je kent hem vast wel! The Fault In Our Stars. 







Foto's maken van een boek, met een telefoon is echt heel moeilijk. Het is niet de beste kwaliteit, maar ik heb het geprobeerd.
Ik ben echt heel slecht in Engels, dus ik heb de Nederlandse versie:) Als ik het boek in het Engels zou lezen zou ik denk ik de helft niet snappen.

Ik denk dat bijna iedereen dit boek wel kent, dus ik ben niet van plan om een samenvatting te maken maar gewoon over een paar dingen te schrijven:)

Het is best een zielig boek, vooral aan het eind als Augustus overlijdt. Ik hou gewoon van het boek, Hazel en Augustus zijn zo lief samen! En dat maakt het ook heel zielig dat Augustus overlijdt. En kanker hebben is natuurlijk ook totaal niet leuk. Toch is het boek een heel mooi boek. En moet je hem zeker lezen!

Nadat ik het boek heb gelezen, wilde ik ook de film zien. Dus dat heb ik gedaan, op Popcorn Time. De film vind ik nog zieliger. Dat komt denk ik omdat je het dan ziet, wat natuurlijk logisch is.

Zoals ik net al zei, raad ik hem zeker aan omdat het een heel mooi boek is. Het boek en de film zijn dan ook heel erg bekend. Maar dat snap ik ook wel!


Liefs, Naomi

Heb jij de Fault In Our Stars gelezen of gezien en wat vind je ervan?

Alle foto's heb ik zelf gemaakt, zie voor meer informatie de disclaimer pagina.

7 comments:

  1. Het boek heb ik niet gelezen. Heb de film alleen gezien. Vond hem echt heel mooi. Hier en daar wat traantjes. Ik leefde zo mee met Hazel en Augustus. Heb wel gehoord dat iemand de boek mooier vond dan de film.

    ReplyDelete
  2. Deze wil ik nog steeds een keer helemaal lezen!

    ReplyDelete
  3. Heb hem zowel gelezen als gezien, echt een topboek! En ik vind je foto's heel goed gelukt hoor, echt leuk :)

    Love,
    Didem.

    ReplyDelete
  4. Ik heb het boek ook gelezen! Topboek. Alle boeken van John Green zijn trouwens echt mooi! X

    ReplyDelete
  5. Ik heb de film gezien, ik wilde eerst het boek lezen maar ik kon gewoon niet wachten. Het is echt een prachtig verhaal!

    ReplyDelete
  6. Leuk dat je het boek hebt! Ik heb alleen de film gezien, in het engels, waardoor ik de helft niet verstond haha. Het boek lijkt me ook erg leuk!

    xx Lisanne

    ReplyDelete
  7. Jaaaaa, Naamgenootjes! Hahahaha. Ik vind dit boek echt zó mooi! Ik heb wel de Engelse versie (sinds kort koop ik alleen nog maar boeken in het Engels, en ik begrijp steeds meer en meer. Dus voor oefenen is het harstikke goed!) Je hebt een leuke blog!
    Liefs,
    Naomi

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥