17 October 2014

Why do you wear make-up?

Heee vandaag de why do you wear make-up TAG! Ik krijg soms de vraag, waarom draag je zoveel make-up? Wil je ook antwoord op deze vraag? Lees dan snel verder!




1. Wanneer ben je begonnen met het dragen van make-up?
1,5 jaar geleden ben ik begonnen met het dragen van mascara, in februari ben ik begonnen met het dragen van bb-cream. Zo is het verder gegaan, elke keer een beetje meer. Waarom ik steeds meer begon te dragen is niet alleen omdat ik ook wat puistjes heb maar ook door dat ik het heel erg leuk vind om make-up op te doen en het kopen en uittesten van nieuwe producten.

2. Hoe voel je je zonder make-up?
Ik voel me zonder make-up naakt en moe. Dat klinkt een beetje raar maar make-up is eigenlijk net als kleding. Make-up doe je op en kleding doe je aan. Samen maakt dat je 1 persoon,jezelf. Ik vind het natuurlijk ook helemaal niet erg als je geen make-up draagt. Je moet doen waar je je het fijnst bij voelt, en bij mij is dat met make-up:) Waarom ik me moe voel is denk ik zo omdat ik er dan veel vermoeider uit zie. Met make-up zorg ik er voor dat ik onzuiverheden zo veel mogelijk weg werk , zonder make-up heb je al je onzuiverheden nog. Maar make-up maakt je gezicht ook opvallender. Bijvoorbeeld mascara, mascara zorgt ervoor dat je wimpers zwarter en langer worden waardoor je wimpers meer opvallen. Zo zijn er nog heeeeeel veel andere voorbeelden.

3. Wat vind je leuk aan make-up?
Ik vind het gewoon heel erg leuk om er mee bezig te zijn. Ja waarom eigenlijk.. Zoals ik net al zei maak je je onzuiverheden minder met make-up maar je laat je gezicht ook meer opvallen. Ik vind het veel fijner om wel make-up te dragen dan niet. Ook vind ik het heel leuk om op te doen. Net zo iets als tekenen , wat ik ook heel erg leuk vind! Nieuwe producten kopen en uittesten vind ik ook echt heel erg leuk om te doen!

4. Wat zijn je 3 ‘holy grail’ items?
De foundation van Miss Sporty vind ik echt heel erg fijn! Precies de goede kleur, en hij blijft lang zitten:) De concealer van Essence (Stay all day) hoort hier ook zeker bij! De concealer heeft een hele goede dekking en hij is maar €2,59! Dan als laatste de mega fijne mascara van Max Factor (de False Lash Effect waterproof). De mascara brengt heel erg fijn aan!

Ik hoop dat jullie zo een beetje te weten zijn gekomen waarom ik make-up draag! Ook hoop ik dat jullie het leuk vonden om te lezen! Dankjewel voor alle lieve reacties het worden er steeds meer:) Hier ben ik echt niet normaal blij mee! Binnenkort een shoplog van de Primark en de H&M! 

Liefs, Norah

2 comments:

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥