10 October 2014

Essence come to town


        Heee, vandaag een artikel over de nieuwe producten van de collectie van Essence voor de kerst. Het is nog maar net herfst, maar toch is het al bekend wat voor een producten er in de collectie zitten. Ondanks dat ik de zomer nu al mis, ga ik zo toch een beetje zin krijgen in de winter! Ben je benieuwd wat voor een producten er in de collectie zitten? Lees dan snel verder!

essence_come_to_town09
          essence_come_to_town01

Ja ik vind deze paletjes helemaal bij de kerst passen! Toch zou ik deze kleurtjes niet heel snel dragen. €2,89

essence_come_to_town04

Ook zitten er weer oogpotloden tussen! Wel een beetje aparte kleurtjes, maar je moet er natuurlijk van houden! €1,99

essence_come_to_town02

2 lipsticks! De rode lijkt me zo mooi! Ik ben hier erg benieuwd naar! €2,39

essence_come_to_town03

Deze nagellakjes lijken me ook prachtig! Echte kerst kleurtjes:) Ook hier ben ik erg benieuwd naar! €3,59 Er zou ook nog een groene top coat los verkrijgbaar moeten worden maar helaas is die afbeelding nergens te vinden. €1,99

essence_come_to_town05

Superleuk dat deze er bij zitten! Ik ben zo benieuwd naar alle producten! €2.39


essence_come_to_town06

Dit product ziet er echt prachtig uit! Echt heel mooi! Een glanzende poeder €2.39

essence_come_to_town07

Dan nog de vrolijke kerst kaarten! Ze zien er erg mooi uit! €1.99

Er zitten echt hele leuke producten tussen. Als ze in de winkel zijn ga ik er zeker wat kopen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Liefs, Norah

Naar welke producten ben jij heel erg benieuwd?


5 comments:

  1. Oeh leuk! Van die kleurtjes krijg ik al helemaal zin in Kerst enzo haha. De body shimmer ziet er leuk uit! :)

    ReplyDelete
  2. Wauw, alles ziet er eigenlijk wel tof uit. Het past zo bij het thema en ik vind de lipsticks er echt super leuk uitzien, maar ook de nagellakjes lijken me heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Die oogpotloden lijken me wel leuk!

    ReplyDelete
  4. Dankjewel voor jullie reacties♥

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥