18 October 2014

Naomi

Heee, vandaag een artikel over iets wat ik heeeeeeeel graag even kwijt wil. Binnenkort is m'n blog niet meer te vinden onder de naam www.blogbynorahlynn.blogspot.nl het  gaat www.justablogbynaomi.blogspot.nl heten. Ben je benieuwd waarom? Lees dan snel verder!


Laat ik beginnen bij waar het voor mij allemaal begon! Dat was in Juni. Ik was (toen nog) een 12 jarig meisje dat het superleuk vond om blogs te lezen! Ik volgde al veel andere blogs. Het leek me zo leuk om ook een blog te hebben! 


Ik had het al eerder gevraagd aan m'n ouders. Helaas vonden ze het geen goed idee.. Waarom? Omdat als je later voor een baan zou gaan solliciteren, en de mensen van dat bedrijf je naam zouden opzoeken op Google, er dan niet normaal veel dingen onder m'n naam kwamen. Waardoor de kans kleiner zou zijn dat ze je aannemen. Tja waarom dat zo is, ik heb geen idee.

Maar ik wilde het zo graag dat ik besloot om het gewoon te doen. Wel deed ik dit onder een andere naam, de naam waaronder jullie me kennen. Norah Lynn van Dijk. Ik heet Naomi!

Met m'n blog bezig zijn vind en vond ik superleuk! Niemand wist dat ik een blog had, tot dat een vriendin van me mee keek op m'n telefoon. Op dat moment was ik aan het kijken op m'n andere account van Instagram van m'n blog. Later vertelde ik het ook aan 2 meisjes uit m'n klas. En toen wisten heel veel uit m'n klas ineens dat ik een blog heb. M'n vriendje weet het nog niet.. Ik wil het hem wel vertellen, maar ik vind dat eigenlijk best wel moeilijk om te doen. Daarom wil ik er nog even mee wachten. Het idee dat hij op m'n blog zou gaan kijken, nee dat wil ik eigenlijk liever niet haha.

Iets nadat een vriendin het wist, kwam ook m'n moeder erachter. Ik had m'n e-mail van Norah Lynn van Dijk open laten staan. Oeps.. Vandaag heb ik ook m'n vader het verteld. Ik vind het echt veel fijner nu ze het weten! Ze vonden het goed, zolang ik m'n achternaam niet zou gebruiken.

Ik kan nu gewoon m'n eigen naam gebruiken:) Ik snap dat het best raar is dat ik nu geen Norah heet maar Naomi. Ik hoop echt dat jullie het niet erg vinden! En ik hoop ook dat jullie nu snappen waarom ik een blog onder een andere naam ben begonnen. Ik ga m'n header veranderen in de header die hier boven staat, en de naam word ook anders zoals ik al zei! De nieuwe naam van m'n blog word www.justablogbynaomi.blogspot.nl. De naam Norah Lynn van Dijk zal altijd nog een beetje bij me horen, zo is m'n blog begonnen. Iets heel kleins maar toch iets heel groots is een naam! Ik ga gewoon vrolijk door met het schrijven van artikels! Maar nu onder m'n eigen naam, Naomi! Ik ga de naam van m'n blog pas veranderen na een paar dagen, zodat iedereen weet dat ik de naam van m'n blog verander!

Liefs, Naomi

1 comment:

  1. Cool blog ♥♥♥xNaomi
    Ps. Onze nam betekent goed zijn voor alles en lieflijk

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥