19 October 2014

Shoplog Primark en H&M:)

Heee, ik ben naar Bremen geweest! Naar de Primark en naar de H&M:) Ik heb best wel heel veel dingen gekocht. Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan snel verder! 


Broeken Primark

  

  Ik heb 2 broeken bij de Primark gekocht! Een blauwe en een zwarte:) Ik kon ze niet laten liggen omdat ze maar €13,- per broek waren!

Truien Primark/H&M


Ik heb 2 truien bij de primark gekocht! Een bruine trui met aan de boven kant knoopjes. Deze kostte €6,-. De grijze trui kostte €15,-. Dan heb ik ook nog een trui bij de H&M gekocht, de witte. Deze kostte €19,99.

Shirts Primark en H&M





Ik heb 5 shirts gekocht:) Een met zwarte en grijze streepjes. Deze heb ik gekocht in de Primark voor maar €3,-! Dan nog een shirt dat ik in de Primark kocht voor €3,-. Het zwarte basic shirt. Ik vond het toch wel weer handig om een zwart shirt te hebben. Verder hadden ze helaas bij de Primark niet echt heel veel leuke shirts in mijn stijl. Allemaal van die drukke shirts met een print. Ze waren ook allemaal in de aanbieding omdat dat nog van de zomer collectie was! Bij de H&M heb ik ook nog 3 shirts gekocht. Een licht roze voor €9,99, een heel leuk zwart met wit shirt ook voor €9,99 en een grijs basic shirt die handig is voor hockey. Het grijze shirt kostte €7,99.



Vesten Primark

 


Dan 3 vesten:) Wat klinkt dat raar vesten haha. Alle 3 heb ik ze gekocht bij de Primark. Het licht bruine vest is echt zo warm en de binnenkant is heeeel zacht:) Dit vest kostte €14,-. Dan het lange bruine vest. Ik weet niet of ik deze vaak ga aandoen maar ik kon hem niet laten liggen! Waarom, ik heb geen idee haha. Dit vest kostte €11,-. Dan alweer het laatste vest, het vest met een bordeaux rode kleur. Hier ben ik echt heel blij mee! Hij kostte €12,-.

Jurk/ Trui Primark


Ik heb geen idee hoe ik zoiets moet noemen. Het is een soort jurk maar ook weer een trui. Nee ik weet het echt niet. Hij heeft een bruine kleur. En hij kostte €10,-
                                           

   Blousjes Primark



Ook heb ik deze 2 blousjes gekocht. Een bordeaux rode met een ketting die er aan vast zit, deze kostte €13,- En een geruite die je steeds vaker ziet in de winkels, en dus ook in de Primark. Deze blouse kostte ook €13,-

Skaterskirt H&M


Ook heb ik een rokje gekocht bij de H&M (skaterskirt). Ik ben hier superblij mee! Dit rokje kostte €9,99.


Sieraden Primark


    



Ik heb 4 kettingen en 1 setje oorbellen gekocht bij de Primark! De eerste ketting kun je zelf veranderen:) Met de losse letters die erboven zitten. Zo kan je zelfs je naam maken! Superleuk! De ketting kostte €4,- Dan de hartjes ketting. Voor €2,- kon ik hem echt niet laten liggen! Dan de gouden ketting met wit. Ik ben er superblij mee! Hij kostte €6,- Ook heb ik een setje oorbellen gekocht deze kostte maar €2,-. Dan als laatste van de sieraden heb ik een zilveren ketting gekocht. Deze ketting kostte €4,-

Elastiekjes Primark


Ook heb ik elastiekjes gekocht! Ik raak ze altijd kwijt, oeps.. De zwarte elastiekjes kostte samen €1,50 en de rode en blauwe elastiekjes met een strikje kostte samen €2,-

Sjaal Primark



Ook heb ik deze sjaal gekocht! Superleuk met die verschillende kleurtjes:) Hij kostte €6,-

Sokken Primark


Ook heb ik deze sokken gekocht. Sokken zijn altijd handig! Bij de kleurtjes horen nog zwarten sokken maar die had ik op dat moment aan. De gekleurde sokken kostte samen €3,- Bij de witte sokken moet er ook nog 1 bij maar die had ik die dag ervoor aan haha. De witte sokken kostte ook €3,-

Pyjama Primark



Dan heb ik nog een pyjama gekocht:) Met de tekst Let's sleep in... De pyjama heeft een bordeaux rode kleur. De pyjama broek kostte €5,- en het pyjama shirt kostte €8,-

Bijna alles van de Primark is in de maat 6, alleen de broeken niet. De broeken zijn in de maat 8. Alles van de H&M is in de maat xs.

 Dit was m'n shoplog van de Primark en de H&M. Zoals je waarschijnlijk al hebt gezien heb ik heel veel verschillende stijlen! In m'n kledingkast valt dat nog erger op! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik heb gekocht!

Liefs, Naomi






2 comments:

  1. Je hebt super veel leuke items gekocht, die vesten lijken me zooo heerlijk warm en je hebt echt hele mooie foto's gemaakt! Hele gave shoplog!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥