20 October 2014

Review 2 lipsticks Catrice


Heee, vandaag een review over 2 lipsticks van Catrice! Wil je graag weten wat voor kleuren het zijn en wat ik er van vind? Lees dan snel verder!

 Ineens zag ik een aanbieding in een foldertje van de Trekpleister (Ik kom normaal eigenlijk nooit in die winkel want ik ga altijd naar de Kruidvat) ,2 lipsticks voor €5,- Terwijl de prachtige roze lipbalm normaal €4,99 is en de andere bruine tint lipstick normaal €3,99 is. Ik was helemaal blij met de aanbieding en besloot er dus gebruik van te maken!


Een lipbalm in de vorm van een lipstick. De Tinted Lip Glow Lip Balm. En een lipstick in een bruine tint nummertje 290.




De lipsticks van Catrice vind ik er altijd leuk uit zien! Ook brengen ze erg fijn aan! De kleur lijkt eigenlijk wel een hele bruine tint, een beetje te.



Gelukkig valt het op m'n lippen mee:)  Ik ben erg blij met een lipstick met deze kleur in m'n make-up stash!




Ik vind deze lipstick er echt supermooi uitzien
Ookal is het een lipbalm haha.


De lipstick/ lipbalm geeft een prachtige roze glans op m'n lippen! Ik ben er echt heel erg blij mee!


Alle 2 zijn het zeker aanraders! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen! Dankjewel voor het lezen van dit artikel!

Liefs, Naomi

2 comments:

  1. Ze lijken me allebei echt heel fijn, die lipgloss/lipbalm zoek ik echt al heel lang, ik wil deze nu zooo graag!!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥