25 October 2014

Favoriete Youtube video's:)

Ik kijk zo vaak video's op youtube en op blogs! Vandaag laat ik jullie daarom ook m'n favoriete video's zien! Enjoy:)

Het staat niet op volgorde van het leukst naar het minst leukst, maar het staat allemaal door elkaar:) Want ik vind al deze video's heeeel leuk!

1. Hometour UPDATE + advies gevraagd

Deze video is van Vera Camilla! Vera Camilla heeft zulke leuke video's! Ze heeft gewoon te veel leuke video's haha. Ik kon bijna niet kiezen. Maar deze video hoort echt bij m'n favorieten! De video is al even geleden gemaakt, toen ze uit huis ging:)




2. 7 second challenge! (met Anne)

Deze video is gemaakt door Helene en Anne:) Het youtube kanaal is van Helene en ze heeft ook een superleuk blog! Helene heeft nog veel meer leuke video's! Ik vond het zo moeilijk om er 1 tussen uit te kiezen! Maar ik ben toch voor deze gegaan omdat hij echt grappig is:)



                                     
                                       3. My boyfriend does my make-up - Intelligent but sexy look

Deze video is super
grappig! Dit is alweer een tijdje geleden haha. Een video waar in Mert, Teske opmaakt! Superleuk om te zien.


                                                   

4. DIY Room Decor For Autumn

De video's van Esmee vind ik ook echt heeel leuk! Dit is een super mega leuke DIY voor de herfst:)






5. Summer morning routine

Bethany Mota, ze is super bekend! Over de hele wereld! Ook wel logisch want haar video's zijn echt heeeeel leuk! Deze video is een van m'n favorieten van al haar video's:)

Dit waren m'n favoriete video's! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en te lezen!
En dankjewel voor het lezen van dit artikel!

Liefs, Naomi

2 comments:

  1. Ik had echt niet verwacht dat ik erbij stond, aangezien de kwaliteit nog niet echt super is en ik nog maar net ben begonnen met YouTube, echt super lief, ik ben je zooo dankbaar. Ik vind de rest van de video's ook super leuk, ik hou ook echt van de video's van Bethany Mota, ze is zooo leuk. Ik zou haar heel graag een keer willen meeten, ik hoop dat dat ooit nog gaat gebeuren, haha. Heel leuk artikel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je hoort er echt bij! Je video's zijn echt heel leuk:) Ja dat zou ik ook wel willen haha, Bethany Mota meeten! Dankjewel voor je reactie!

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥