1 September 2014

Daily make-up 2:)

Heee, m'n 1e artikel was ook een artikel daily make-up. Maar m'n make-up routine is zo erg veranderd dat  het me leuk leek om er nog een artikel over te maken:)



Ik gebruik inmiddels foundation, van Catrice en deze bevalt me goed:) Photo Finish nummertje 010 sand beige. Wel gebruik ik nog steeds dezelfde concealer van Essence, gwn omdat deze concealer een hele goede dekking heeft en ook nog is niet duur is!


Ik poeder m'n gezicht af met de mattifying poeder en ook deze is van Catrice!


Ik gebruik een best wel knal roze blush, maar als je er niet heel veel van gebruikt is het best mooi:) En ook de blush is weer van catrice. En je raad het al ook de bronzer die ik gebruik is van Catrice. Ik vind Catrice gwn een heel fijn merk , en het is ook niet al te duur!



Ik gebruik wel nog steeds dezelfde mascara:) Een van Max Factor en een van Essence! Ik ben nog steeds erg tevreden over deze mascara's!


Ik teken m'n wenkbrauwen bij met een wenkbrauw potlood van Catrice. Nummertje 040 Don't Let Me Brown. Voor m'n lippen gebruik ik nu Noix De Coco van Yves Rocher , maar ik wissel vaak af met de Baby Lips.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat er allemaal in m'n dagelijkse make-up routine is veranderd:)

Liefs, Norah

2 comments:

  1. Heel erg leuk om te zien, het lijkt me een hele mooie look, ik gebruik zelf ook de Essence concealer en ik ben ook wel erg benieuwd naar de foundation van Catrice, de Max factor mascara vind ik zelf ook heel fijn, maar die is helaas op. Je schrijft heel erg leuk, ik vind het fijn om te lezen! Super leuk artikel!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat lief, dankjewel♥ Ik ben erg benieuwd naar je nieuwe video!

      Delete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥