31 August 2014

Whats on my Iphone 4s:)

Ik heb net een nieuwe telefoon, en ik ben hier dan ook erg blij mee:) Ik ga vertellen wat voor apps ik heb wat mijn achtergrond is, etc. I'll hope you enjoy:)

Dit is m'n vergrendelscherm, zoals je ziet heb ik deze achtergond ook op m'n blog. Ik vind licht roze gwn een hele mooie kleur:) Dan moet ik een code invoeren en dan....

Dan kom ik op m'n startscherm, ook weer een roze achtergrond:)
Dit zijn de apps die ik heb. Onderaan staan 4 apps die ik toch wel vaak gebruik. Telefoon + contacten, Whatsapp, Safari (internet) en het blog van Vera Camilla. Ik heb 6 mapjes. M'n favoriete mapjes zijn toch wel die van blogs,social media en music. Ik zou niet zonder deze 3 dingen kunnen, oeps.


Ik heb een wit met roze hoesje, zodat als m'n telefoon valt hij niet meteen kapot is. Aan de binnenkant van m'n telefoonhoesje heb ik m'n 3 belangrijkste pasjes. Pinpas, schoolpasje en een pasje voor wiskunde ( ik ben niet zo goed in wiskunde en op dat pasje staan hele handige dingen haha)

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Liefs, Norah


No comments:

Post a Comment

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥