31 August 2014

Roomtour♥

Heee, het leek me wel leuk om m’n kamer te laten zien! Dus dat ga ik vandaag doen in foto's:)
Kamer_1[1] Kamer_7[1]


Ik heb 2 jaar geleden heel m’n kamer veranderd, en ik ben hier nog steeds heel erg blij mee! Wat ik zo leuk vind aan m’n lamp is dat als het donker is de bloemetjes op de muur staan als je de lamp aandoet:) In m’n boekenkast heb ik al m’n schoolspullen, niets bijzonders dus haha.
Kamer_6[1] Kamer_13[1]

Kamer_9[1]

Dit is de ene kant van m’n kamer! Hier heb ik een bankje, 2 stoelen, een boekenkast en een tafeltje. Op dit tafeltje maak ik ook altijd m’n foto’s. Zoals je ziet, heb ik m’n boekenkast niet veel boeken. Er staat vooral heel veel accessoires. Ook liggen er kussens op m’n bankje, zo lijkt het toch wat leuker:) Ik speel piano, beneden staat een piano en op m’n kamer een keyboard. Zo kan ik ook hier spelen.
Kamer_10[1] 

En dit is de andere kant van m’n kamer:)
Kamer_15[1] Kamer_8[1]



Aan m’n bureau zit heel erg vaak! Ik werk daar aan m’n blog en ik maak daar m’n huiswerk. Ik vind het fijn dat m’n bureau best wel groot is, zo kan je er veel dingen neerleggen. Op m’n bureau staan 2 cd’s van Ariana Grande! Op m’n whiteboard hangen een paar plaatjes van Demi Lovato. Dan m’n bed! Het is geen bijzonder bed, want het is gewoon een bed. Wat wel leuk is, is dat je m’n bed kunt uitschuiven tot een tweepersoonsbed.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om m’n kamer te zien!
Liefs, Naomi♥

No comments:

Post a Comment

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥