31 August 2014

Create It Your Way TAG!

Heee, vandaag ga ik de Create It Your Way TAG doen:) Laten we snel beginnen!


Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Dan zou m’n geurkaars ruiken naar bloemetjes, geen sterke geur. Gewoon een hele lieve geur!

geurkaars
Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Tja het moet natuurlijk wel een bijzondere nagellak worden.. Ehh een witte matte nagellak met zwarte matte stipjes er door heen:)
Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?
Voor je gezicht. Het liefst een hele lichte matte foundation die heel erg veel dekking heeft. Maar waardoor je gezicht er nog wel natuurlijk uit komt te zien. En de foundation moet niet al te duur zijn.
Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?
Een boek met hele handige tips over beauty! Hoe je bijvoorbeeld eyeliner op doet of foundation maar ook tips die mensen kunnen gebruiken als ze al wat langer met make-up bezig zijn. Het zou een wit boek worden met allemaal make-up producten er op! Owh ik droom al te veel verder haha.
Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
Ariana Grande en Demi Lovato zouden er sws in moeten spelen! Het zou een romantische (niet te) grappige en leuke film worden. Ik heb echt geeeeen idee waar de film over zou moeten gaan.
Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Het zou een winkel worden met 3 verdiepingen! Op de begaande grond zou ik de allerleukste kleding gaan verkopen! Op de 1e verdieping zou de aller bekendste make-up komen en op de 3e verdieping zou er heel erg veel parfum komen. Er zal in de winkel dan heel erg veel korting komen zodat iedereen het kan betalen. Ja wat zou ik dit graag willen.
mac winkel

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?
Ik hoef helemaal geen robot eigenlijk haha.
Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?
Een app waarop je ziet waar er in heel Nederland korting is op make-up, kleding en parfum! Ja dat lijkt me wel leuk:)

Heee, vandaag ga ik de Create It Your Way TAG doen:) Laten we snel beginnen!
Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?
Ik vind dat veel te zielig! De dieren zijn al goed genoeg zoals ze zijn!
Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Het zou een schoolvak worden met alleen meisjes. Ik denk dat jongens dit namelijk niet graag zouden doen. Een vak waarin je leert hoe je je make-up zo mooi mogelijk op moet doen. Ja het zou m’n lievelingsvak worden.
Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Er bestaat al een super niet normaal lekkere smaak, lekkerder kan ik gwn niet verzinnen. Chocola♥♥♥

ben en jerry's
Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Het zou een fris drankje moeten worden met heel veel fruitsoorten:)
Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?
Er zijn er voor mij al genoeg:)
Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?
M’n droomhuis zou staan in Amsterdam, vlakbij het centrum. Het zou een heel groot huis worden, met heeel veel kamers! 1 als kledingkast, beauty kamer, slaapkamer, woonkamer, keuken. badkamer 3x, wc, werkkamer, bioscoop, binnenzwembad jaja dat wil ik wel ja♥
1378205506_Sunset-Boulevard

Het was zo leuk om overal een beetje over te dromen, echt een tag voor mij! Deze tag is oorspronkelijk verzonnen door Judith en Maaike! Als je deze tag wil overnemen mag dat natuurlijk! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
Liefs, Naomi♥

No comments:

Post a Comment

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥