5 September 2014

Nails

Heee vandaag ga ik jullie laten zien hoe je een super makkelijke nail art maakt:) Het is echt heel simpel, maar het heeft toch een leuk effect. Nagels met stipjes! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder! 




Wat je nodig hebt:
- een nagelvijltje
- bruine nagellak ( dit kan natuurlijk ook een andere kleur zijn)
- witte nagellak ( en ook dit kan een andere kleur zijn)
- een kwastje waarmee je de stipjes maakt (dit kan ook een dotting dool of een saté prikker zijn) 
- transparante nagellak



Als eerste moet je je nagels vijlen:) Zorg ook dat je handen goed schoon zijn!






Dan lak je je nagels bruin ( In mijn geval).




Dan ga je de stipjes maken. Met ( in mijn geval) witte nagellak en een kwastje.
Het is netter als je 3 rijen maakt met in elke rij 4 stipjes (als het niet past 3). Ik heb best wel grote stipjes gemaakt je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om kleinere stipjes te maken.




Dan alweer de allerlaatste stap. Transparante nagellak. Dit zorgt ervoor dat je nagels gaan glanzen en dat je nagellak er minder snel af gaat:) Laat je nagels goed drogen, echt waar. Ik ben soms ook wat te ongeduldig..

Ik weet het, iedereen kan wel stipjes maken op nagels. Maar ik vond het toch leuk om jullie te laten zien hoe ik het doe! Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te zien! De volgende keer dat ik een artikel over nagellak schrijf, zal ik het mezelf moeilijker maken:)

Liefs , Norah

1 comment:

  1. Heel leuk en zoals je al zei helemaal niet zo moeilijk om te maken! Ik hou ook echt van stipjes!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥