7 December 2014

Photography

Heee, ik weet dat het best wel moeilijk is om goede foto bewerkings programma's te vinden. Vandaag wil ik er 3 leuke en handige met jullie delen!



Op dit moment is mijn favoriet Pizap! Dit is een heel handig online fotobewerkingsprogramma met veel mogelijkheden. Je kunt tekst toevoegen maar ook bijvoorbeeld hartjes, er zijn heel veel verschillende. Ook kun je een lijstje om je foto maken en de foto een effect geven. Ik kies vaak voor zwart-wit omdat dit bij mijn blog past.




Ook is er Pixlr. Ik vind dit programma persoonlijk moeilijker. Lang niet alles is duidelijk en je moet lang zoeken. Ook heeft dit programma minder mogelijkheden. Toch is hij handig als je alleen het effect wil aanpassen!


Wat ik ook een handig bewerkingsprogramma vind is Adobe Photoshop Express. Dit programma moet je wel dowloaden. Dit programma is wel erg duidelijk, toch heb je hierbij niet zoveel mogelijkheden als bij Pizap.


Allemaal zijn ze gratis!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad:)

Liefs, Naomi

Welk programma gebruik jij?

1 comment:

  1. Heel erg handig, kende ze allemaal ook nog niet!!

    Love,
    Didem.

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥