4 November 2014

My November Goals 2014

Ja ik weet het is inmiddels al 4 november en ik had dit artikel eigenlijk al moeten schrijven op 1 november.. Toch wilde ik heel graag elke maand doelen hebben die ik moet bereiken:) Dus daarom vandaag my goals van november! Lees je mee?


Omdat dit het eerste artikel is waarin in ik doelen moet bereiken heb ik nog geen doelen die ik vorige maand al heb bereikt. 

Hier komen de goals van deze maand:)


Meer inspiratie krijgen voor artikels:

Ik weet niet wat het deze week is, maar ik heb ineens heel weinig inspiratie. Ik vind het ineens moeilijk om te bedenken waar ik over wil gaan schrijven. Daarom vind ik het heel belangrijk dat dat vanaf nu niet meer gebeurt en dat ik ineens heel veel leuke en goede ideeën heb:)

Elke dag piano spelen:

Ik speelde eerst ook echt elke dag piano. Helaas heb ik daar de laatste tijd heel weinig tijd voor.. 


1 keer in de maand, 1 week artikels schrijven over 1 thema:

Dit leek me zo leuk om te doen! Dus dat moet ook deze maand gebeuren! En moet ik even een thema bedenken. Als je een leuk idee hebt voor een thema laat het me dan zeker weten in de reacties!

Beter plannen:

Ja dit moet echt! Waarom is een dag nou zou kort.. Ik wil zou graag alles doen wat ik wil doen. Zodat ik overal tijd voor heb!


Ik denk dat deze doelen best haalbaar zijn, wel moet ik er even m'n best voor doen! Dankjewel voor het lezen van dit artikel:)

Liefs, Naomi

2 comments:

  1. Wat fijn om je doelen te lezen, soms heb ik ook geen inspiratie maar dat is echt niet erg die komt wel weer terug, ik moet eigenlijk ook beter gaan plannen :)

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥