31 October 2014

New Header

Heee , zoals jullie waarschijnlijk al gezien hebben heb ik een nieuwe header! Vandaag daarom even een update:) Lees je mee?

Ik was al de hele tijd er mee bezig om m'n blog zo mooi mogelijk te maken! Helaas lukte dit niet en was ik ook totaal niet tevreden met m'n header. Alle programma's die ik altijd gebruikte werkten ineens niet meer. Dus ik had een super simpele header die ik gewoon in Paint had gemaakt. 

Ineens vond ik 2 dagen geleden een superleuk blog, helaas bleek het dat ze zou gaan stoppen met schrijven en alleen nog video's zou gaan uploaden.. Gelukkig is ze van menig verandert en gaat ze vrolijk door met schrijven:) Haar blog vond ik er zo mooi uit zien, en aangezien ik niet tevreden was met m'n header besloot ik haar een e-mail te sturen. Ik vroeg daarin waarmee ze haar header had gemaakt. Ze had een superleuk voorstel! Ze wilde een header voor mij maken:) Het meisje om wie het allemaal gaat is Eline van www.elineeuh.blogspot.be 

Ik ben echt heel erg blij met het resultaat! Ik vroeg om een rustige, een moderne maar toch ook nog lieve header. Ik vind dat ze echt supermooie headers maakt. En wat ook nog is heel toevallig is, is dat ze ook een keer de header van Helene heeft ontworpen! van www.dreamtobeauty.blogspot.nl

Ik blijf dingen aanpassen aan m'n blog, haha:) Ben je benieuwd hoe haar eigen blog eruit ziet? Neem dan snel een kijkje! Ze heeft hele leuke artikels en video's. Vandaag is haar blog in een Halloween stijl, superleuk!

Naast het ontwerp van m'n blog, ben ik ook heel erg veel bezig met het schrijven van artikels. Helaas heb ik het de laatste tijd heel erg druk met school, toch probeer ik zo vaak mogelijk artikels online te zetten!

Liefs, Naomi

Wat vind jij van m'n nieuwe header?



2 comments:

  1. Je blog was al mooi, maar nu is ie nog mooier! Eline maakt inderdaad leuke headers, je artikels zijn ook altijd heel tof om te lezen, je doet het super goed, ga zo door!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥