29 October 2014

Blogger van de maand #2

Heee! Vandaag weer een blogger van de maand artikel! Ben je benieuwd wie het deze maand is geworden? Lees dan snel verder!

tumblr photography dream
Ik vind dat het meisje die ik deze maand heb uitgekozen het echt verdiend! Ik volg haar al langer maar haar blog is echt een van m'n favorieten! Helene Arts van www.dreamtobeauty.blogspot.nl!

   

Zoals ik al zei is het niet een blog die ik net heb ontdekt maar is het een blog die ik al langer volg. Ze komt bij mij over als een super aardige en lieve meid! Ik vind haar blog echt super de puper leuk! De manier hoe ze artikels schrijft vind ik ook heel fijn om te lezen. Ook haar kledingstijl is echt heel erg mooi! Ze staat samen met Vera Camilla bij mij op nummer 1, ze is echt een voorbeeld voor mij!

Ook maakt ze video's:) Ze zegt zelf dat ze niet had verwacht dat ik haar bij m'n favorieten video's zou hebben staan omdat ze de kwaliteit nog niet super vond. Ik vind dat dat echt wel zo is!

En wat ik superlief vind, is dat ze altijd maar dan ook echt altijd een reactie achterlaat op m'n artikels! Echt heeeeeel erg dankjewel!

Haar blog valt voor mij echt op omdat hij er zo mooi uitziet. En dan als je haar artikels gaat lezen, ja dan wil je haar echt blijven volgen!

www.dreamtobeauty.blogspot.nl

If you can dream it you can do it!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen:)

Heel veel liefs, Naomi

6 comments:

  1. Wauw, dit zag ik niet aankomen, haha. Suppppppper lief meis. Ik vind het zoooo tof dat ik in dit artikel sta. Heel erg bedankt en ik zet ook altijd een reactie op jouw blog, omdat jouw blog en je artikels gewoon heel leuk zijn! Af en toe heb ik het best druk, maar dan heb ik lekker wat blogs om terug te lezen. Super bedankt, jij bent ook echt een schat van een meid!

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥