25 May 2015

Berlijn 2015 || Deel 3



Jajajaja, eindelijk dan deel 3. Oh wat ben ik slecht bezig, ik post echt te weinig. Maar goed vandaag dan eindelijk weer een nieuw artikel, ook al is het al weer een tijdje geleden dat ik in Berlijn was, oeps hahaha.
Ik had echt weer het allerlekkerste en leukste ontbijt wat er is haha ( hetzelfde als die dag ervoor).




Daarna besloten we met zo'n tourbus door de stad te gaan rijden. Hoewel ik rijden nooit zo leuk vind, vond ik dit wel heel leuk!


Deze foto maakte ik in de bus. Het was minder warm dan de 2 dagen daarvoor, maar het was ook niet echt koud.


We kwamen langs heel veel gebouwen, kantoren en winkels.


Na dat we met een bus door de stad waren gereden, was het al in de middag en aten we deze broodjes bij een restaurant.

Toen we weer terug naar de Metro liepen, kwamen we langs een Joodse kerk, wat ik best bijzonder vond. Er was wel heel veel beveiliging bij.

S'avonds aten we weer in hetzelfde restaurant, als die dagen ervoor. Daarna liepen we weer terug naar ons appartement, we liepen door een heel leuk park, waar we ook wat foto's gemaakt hebben voor mijn nieuwe blog.



De dag daarna, gingen we weer naar huis en oh wat vond ik dat jammer. Het was echt heel leuk in Berlijn! S'ochtend heb ik pancakes gegeten<3

Het laatste deel was wel wat korter haha. Ik probeer woensdag gewoon weer een artikel te plaatsen. Ben er nu ook  al een beetje mee bezig. alleen het is nog lang niet af haha.

Veel liefs, Naomi

2 comments:

  1. Dat ontbijt ziet er echt heerlijk uit! Mjammie, pancakes! Ik ben benieuwd naar de foto's die je gemaakt hebt voor je nieuwe blog! Die komt echt dichter en dichter bij, je maakt me echt nieuwsgierig! Leuke foto's ook, ik zou heel graag eens naar Berlijn gaan!

    ReplyDelete
  2. Yay, ik ga in de zomervakantie naar Berlijn, super veel zin in!
    En lekker eten zeg jumm (:

    ReplyDelete

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥