31 August 2014

Katy Perry Killer Queen

Heee, vandaag schrijf ik over de 2e parfum van Katy Perry:) Dit is m’n favoriete parfum, en echt waar Killer Queen ruikt heerlijk♥ M’n andere parfum van Killer Queen was op en daarom heb ik een nieuwe gekocht! Inmiddels zijn So sheer en Royal evolution ook al uit en deze wil ik zeker nog 1 keer gaan kopen! Lees snel verder!
killer queen 3!killer queen 1killer queen 2


De parfum was in de aanbieding van €49,50 naar €24,75:)Ik heb de parfum gekocht bij de DA maar je kunt hem in heel veel winkels kopen.De flacon heeft de vorm van een edelsteen, en is in een fluweelrode kleur.
killer queen 5killer queen 6
killer queen 4

Het is ook zo leuk dat de dop een kroontje is♥ De parfum heeft een zoete maar krachtige geur. Dit is de parfum van 100 ml.
Topnoten: wilde bes, pruim, bergamot
Hartnoten: rode fluweelbloemen, Arabische jasmijn, rainbow plumeria
Basisnoten: Kasjmier, patchoelihart, praline
Als je deze parfum nog niet hebt, raad ik je zeker aan om deze parfum te kopen, ik gebruik Killer Queen dagelijks♥ Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen!
Liefs, Naomi♥ 

No comments:

Post a Comment

Echt heel leuk dat je de tijd neemt om mijn blog te bekijken! En als je een reactie achterlaat, heel erg dankjewel♥